Sew sew Hoera!!


Elk jaar, zo'n 14 dagen voor mijn verjaardag begin ik de partner in crime te bestoken met vragen over het presentje dat hij voor mijn verjaardag heeft. Niet dat ik er op sta om iets te krijgen hoor ( ik ben ondertussen in de getallen van de volwassenheid gevallen ) maar ik zou toch diep teleurgesteld zijn moest ik helemaal niets ontvangen. 

Meestal begint hij er zelf over, wat dan de aanleiding geeft tot een overload aan vragen: is het iets materieels of gaan we iets doen? Is het iets waar ik zelf al naar gezocht heb? Met welke letter begint het?... Steevast lost de partner niets tot een viertal dagen voor mijn verjaardag, dan praat hij zichzelf voorbij... Hij, diep teleurgesteld dat hij het weer niet verborgen heeft kunnen houden. Ik, euforisch over het cadeau en de overwinning van het gokken!  

Net zoals dit jaar: het begint met een B, het komt van de Schleiper ( na het eerst online besteld te hebben), het is redelijk groot en zwaar, ik ga er héél blij mee zijn... 

EEN NAAIMACHINE!! 

En niet zomaar een naaimachine, een prachtige Bernina Bernette 25!! 

"Stiksplinter nieuw", de Rolls Royce onder de naaimachines , mini Thailand op m'n tafel, mijn nieuwe beste vriend!  ( Euforie alom )

Sew sew hoera!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten