Collar / Kraagje



U kunt er niet naast kijken, elke noemenswaardige kledingzaak heeft er enkele in voorraad, elk magazine vertoont ze minstens één keer in de moderubriek en op elke hobby-beurs vliegen de gepimpte "handmade" versies je rond de oren...  

Ja, ik heb het over kraagjes! 
Vroeger een teken van zedigheid, nu een hip accessoire en een musthave voor elke "fashonista". 

Happy Home Made Stuff is ook wel fan en ik moet bekennen dat ik vaak bij zo'n "hot item" blijf hangen in de winkel om me dan te bedenken dat het toch net niet dat model is dat ik wil. Vind ik een kraagje dat wel helemaal m'n ding is blijkt het te duur te zijn naar mijn normen. Daarom maak ik het zelf en stel ik het af op mijn outfits.  

Hier vind je het resultaat. Bent u geïnspireerd? Toon me dan zeker uw creaties.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten