Make a Bow!



Kent u dat zo van die slapeloze nachten waarbij uw brein in "overdrive" gaat i.p.v. zich op "stand-by" te zetten? Op zo’n momenten komen de meest briljante en onverwezenlijkbare projecten tot stand. 

Gis
teren was het weer zo’n nacht waarbij het ene idee na het andere door mijn hoofd gutste. Waarschijnlijk zat ik vol creatieve energie omdat ik mezelf enkele uren daarvoor nog onderdompelde in de wondere wereld van "Pinterest" en "Instagram" ; de retro-getinte inspiratiebronnen van deze moderne tijd. Maar deze keer was het een project dat niet alleen in leven werd gehouden door mijn fantasie, neen, het was een "DIY" dat ik effectief kon uitvoeren! Het resultaat vindt u hieronder...

Welke creatieve ideeën houden u wel eens 's nachts wakker?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten